
Autoverkkokauppa.fi - TV-spottisarja ja kasa kuvituksia
Kun Autoverkkokauppa.fi lanseerattiin, oli heillä tarve kilpaillusta markkinasta erottuvalle TV-mainonnalle. Meidän onneksemme, olivat pikku linnut laulaneet, että Studio Outo olisi oikea valinta siihen hommaan.
Autoverkkokauppa.fi tiimin Creative Director Kari Laulajainen kommentoi projektia näin:
Valitsimme Studio Oudon, koska luottamus, yhteinen kieli ja mutkaton toimintatapa olivat läsnä eka palaverista lähtien. Keskustelut ja yhteispalaverit ovat rakentavia ja luovia. Lopputulos on aina parempi, kuin mitä on odottanut. Autoverkkokappa.fi -automyymälälle luotiin positiivinen, energinen ja moderni mielikuva. Olimme tyytyväisiä, kun tunnettuus lisääntyi nopeasti tekemällä erilaista mainontaa kuin kilpailijat. Animoidut piirroshahmot ovat kivoja ja toimivat hyvin monimerkkitalossa!
Meillä syntyikin pitkäaikainen asiakkuussuhde Bassadonen ja AVK:n kanssa. On tuotettu aikamoinen määrä animaatioita ja spotteja, kuvituksia printtiin sekä nettiin ja radiomainoksia.
Outo ei ole ollenkaan outo, vaan luotettava yhteistyökumppani. Projektit ovat valmistuneet ajallaan ja kustannustehokkaasti. Luova idea on kehittynyt prosessin aikana aina parempaan suuntaan. - Laulajainen
Tehdyt animaatiot ovat kestäneet ajankulun hyvin. AVK brändiuudistuksen myötä tehtiin tuotettuihin animaatioihin ja niiden äänimaailmoihin pienet muutokset. Uusia tuotantoja on luvassa myös jatkossa!
Lisää asiakastarinoita